StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 07 September, 2012 - 22:15 / Vardagen

så då, nu sitter det mesta där de ska och jag är helt död haha ballonger hit och ballonger dit, kakor och fix samt presenter. Mailade tjejen som fixar tårtorna nyss och hoppas hon svarar när vi kan hämta dom :) spännande att se hur hon gjort :D skall fota och filma så mkt det bara går imorgon, tror även jag vet vad jag skall ha på mig ;) haha ute i tid eller inte :p men jag får göra så gått jag kan :) huvudsaken är att hailey har en rolig dag med massa fina presenter och goa vänner ! på kvällen skall vi med ha en liten kräftskiva ihop med mamma, pappa, jessica med familj :) så jäkla gött :D skall se om jag kan slänga in lite kort under dagen annars hörs vi på söndag :) ha en fin helg :)
 
stora tjejen !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: