StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tjejdag

Frureinhold.se / 23 Oktober, 2012 - 16:06 / Vardagen

Gud vilken underbar dag även idag :) sitter hemma nu i soffan och skall snart till stallet :) Dagen har spenderats tillsammans med underbara tjejer i lilla edet. Började hos camilla och sen gick vi ner till edet, super go promenad men vi va riktig trötta när vi kom hem då det var uppför typ hela vägen ;) haha bra träning tänkte vi, men ack så mycket vi ångrade det i sista backen. Men upp kom vi och det kändes riktigt gott. Hailey fick sin lite sena men suuuuuper fina 1 års present. Nu har hon och bästisen samma :D En handgjord mössa som det står hailey på :D I love it och de gör även super fina halsdukar etc. Kika in på mirasmamma.blogg.se tror jag :) Tummen upp för henne ! Stannade hos camilla och naemi en stund och busade innan vi åkte hem. hailey stensomnade i bilen och jag kände nästan för att göra detsamma :P Knäppte lite snabba kort under dagen !! enjoy everyone !
 

jag har så vackra vänner, jennie var även där men fick inte knäppt ngt kort. Underbara är ni allafall <3

 
 
 
 

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Tack för idag fina!
WOW vilka underbara kort! Du är så GRYMT duktig!!!! massor av kramar

2012-10-23 @ 16:34:00
URL: http://millamirakel.blogg.se
Postat av: Therese

Åhh va söta tjejerna blev med sina mössor. Roligt att få se några livebilder från mina kunder:) Det finns ingen möjlighet att jag kan få låna någon av bilderna o visa på min blogg? Du kan väl maila mig i så fall. Kram Therese

2012-10-24 @ 08:08:17
URL: http://mirasmamma.blogg.se/sybloggen


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: