StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

rain

Frureinhold.se / 31 Oktober, 2012 - 09:25 / Vardagen

yes ni som bor på västkusten vet precis vad jag menar. det regnar, idag, igen !!! suck. Men varför vara bitter, får göra det bästa av dagen. Jag och hailey har precis käkat frukost och nu sitter jag här och kikat på lite kort vi tog igår. Inga speciella, men det är alltid kul med kort :) Hittade btw en arvegodsjacka från Tindra och tuva som är super duper fin :D en rosa dunjacka. Det var stl 92, men den passade bra ändå, lite lång i armarna så hon kan nog ha den ett tag. Igår var vi som sagt med Mickaela och Troy nästan hela dagen. Det blev en stund på förmiddagen och sen en sväng på kvällen. Riktigt mysigt och en helt underbar familj !! Vi skall till och med ses idag igen, det är nämnligen öppna förskolan bora i kyrkan kl 13.30. Måste även ner och handla in lite halloween godis, det är ju faktist halloween idag ju :D vet inte om det kommer massa barn idag eller om de kommer till helgen, men lika bra att ladda upp. Men ingen vila i familjen Reinhold idag inte :p efter jag är klar med detta blir det morgonpromenad med macy och sen ner till maxi, hem och ge hailey lunch och skicka henne i säng och sen bort till förskolan :p 
 
Får verkligen ta vara på den sista tiden nu innan skolan börjar. Ser fram emot det som bara den, men ändå så kommer det att bli en stoooor omställning. Hailey hos dagmamma, macy måste ha ngn som går ut med henne och så komma in i pluggrytmen igen. Pju säger jag bara ! Har satt upp ett mål med min utbildning och jag hoppas verkligen att den kan gå vägen. Men ingen dröm skall ju vara för enkel att få så nu gäller det att kämpa :) Känner allafall att jag valt helt rätt och det är helt underbart. Här kommer lite pics från igår :)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: