StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

låt dagens lycka bliva livets

Frureinhold.se / 09 Oktober, 2012 - 09:08 / Vardagen

Älskar det citatet, min mamma och pappa hade en skylt i deras sovrum i lödöse som hade just det budskapet. Alltid när jag låg i deras säng och skulle sova eller vila så kikade jag på skylten och det tog lång tid innan jag förstod vad det betydde. Frånt att vara 7 år, ovetande om vad kärlek, livet och framtiden hade bestämt sig för att föra mig. Står jag nu med dagens lycka, lycka att ha en så/sån fin familj/familjer att få leva tryggt och säkert. Trots dödsfall, i alla sorg kommer lycka, tillsammans finns vi där för varandra. 
 
Imorgon kommer det vara en mörkdag, men jag vet att mörkt var det sista hon ville. Så imorgon skall vi, för din skull göra dagen till den vackraste dagen på hela året. Imorgon får vi ett sista farväl, efter det finns det minnen. 
 
Idag skall jag och hailey busa med camilla och naemi på lek och buslandet :) de kommer hit efter 10 ngn gång :) skall försöka att uppdatera er mera under dagen och eftermiddagen. Ha en fin dag alla :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: