StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalas söndag

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2012 - 19:08 / Vardagen

Japps det har stått på schemat idag. Haileys kusin Lila fyllde 2 år och det firades med god fika och massa lek. hailey har två kusiner som är 1.5 och 2 år :) snacka om att de kommer ha kul ihop :) Hailey stenslocknade innan vi han komma ut från parkeringen och nu sover hon igen. Vi tog ett bad hon och jag vilket är super mysigt, min lilla badanka. Robin står och tapetserar och det skall bli spännande att se hur resultatet blir. Det är en liten fondvägg i hallen och vi valde en tapet från cole and son med björkmotiv :) är riktigt nöjd nu, men får se hur nöjd jag är sen :D Om ni vill ha tips om en bra sida på nätet tycker jag ni skall klicka på bilden nedan :)
 
Denna tapet är också helt sjukt fin :) gud vad svårt det är att bestämma sig asså !! 
 
Nu ikväll blir det solsidan och sen filmen the lucky one hoppas att den är bra, efter att kika på trailen så är jag såld :D
 
 
 
kalasfina tjejer :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: