StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

filmtema

Frureinhold.se / 26 Oktober, 2012 - 20:25 / Vardagen

Sitter äntligen i min goa soffa och kikar på xfaktor :D I fucking love the intro, det var helt galet grymt när malcom b och jem körde det sista från 8mile ! Älskar filmen och jäklar vad kul det var att höra malcom sjunga på engelska. Blir inte han ett namn så vet i tusan vem som kan bli. Idag kom de första trick or treet till oss i olseröd, lite tidigt men vad gör man inte för de söta små barnen :D vill ju inte åka på bus ;) så massa godis till dom :) Fick passa på att pynta lite ute. Insåg tidigare att jag verkligen tycker om halloween, vackra färger, ljus i varje hus. Lite spökligt över det fast på ett mysigt sätt. Vidskeplig som jag är så följer jag riterna :D Ni har väl sett halloween filmerna ;)
 
Nu väntar fredagsmys, hoppas ni får en fin kväll !! 
 

Postat av: camilla

Vad fint du har gjort det. Så duktig! 😃

2012-10-27 @ 10:54:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: