StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ullared

Frureinhold.se / 15 November, 2012 - 19:03 / Vardagen

gokväll alla godingar, idag har vi gjort lite allt möjligt. Hailey sov länge i morse vilket är skönt, vi tog en lugn morgon. Städade lite, tog en promenad och sen vi 12 kom jessica och tuva hit så gjorde vi lunch. Fick bli stuvade makaroner med falukorv, enkelt men så gott :) Efter lunch fick hailey sova en stund och jessica åkte hem. Vid typ 13.30 åkte jag ner till dom och vi gick en tur ner till kungälv. Det var ju så himla gott väder idag så promenaden blev till en fröjd. På vägen hem mötte vi en älg, modiga (störda) jag fick be den att gå åt ett annat håll så vi kunde gå förbi. Lilla älgen, den hör inte hemma här i områdena. 
 
Imorgon är det ullared med syster och mammi. Det var som sagt längesen nu jag var en tur till ullared, så det skall bli skoj. Det har ju hänt lite sen sist. Vi åker redan 08.00 imorgon vilket är tidigt, men jag får sova i bilen :) Robin skall vara hemma med hailey, mysigt för dom med. Skall se om jag kan slänga in lite bilder imorgon under dagen. 
 
Måste vara fråga alla er mammor där ute. Hailey håller på att få den andra tanden uppe och i morse började hon få diareer. När hon åt något så bajsade hon en stund senare och väldigt lös :( hon är glad och pigg för övrigt. Några tips om vad jag kan ge henne att äta som gör att magen får en lugnare stund, hon drack inte all välling nu på kvällen och hon la en laddning så vi fick byta innan hon somnade. Tror inte att det är ngn magsjuka för då borde det komma oftare ? skriv gärna alla tips ni kan :) skall köpa hem blåbärspuré allafall..
 

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Ge henne ljust bröd, blåbärssoppa och undvik mjölkprodukter.
Några tips bara :)

Hoppas hon blir bra snart!

2012-11-15 @ 20:44:35
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Ingen fara :)
Jobbigt med magar som krånglar. Vi hade tvärtom med vår lilla. Så honom fock vi ge Lactulos (laxermedel) när han va liten :(

2012-11-15 @ 21:14:46
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: