StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 22 November, 2012 - 11:15 / Vardagen

Godmorgon alla, nu är morgonsysslorna klara och jag sitter en stund i soffan. Hailey sover och macy har precis varit ute. Lika grått och trist idag, vad annars känns det som :/ jag hatar verkligen sånt här väder, som alla verkar göra. Men det är riktigt deprimerande, inget snack om saken. Men men man får göra det bästa av saken och måla alla fönster med solar och fina blommor och inte gå ut förän det är sol igen :p hahah Nä men ett tips som alltid funkar är att sätta sig på et mysigt cafe, köpa in det man tycker är gott och bara drömma sig bort inför julen :)
 
som detta mysiga cafe i lindos, rhodos :) Det är ett riktigt mys ställe, vi var ju där 2010. Undra om det blir någon utlandssemester till sommaren. Vi håller ju på att greja mycket hemma och vi har massor av planer till våren så frågan är om det kommer finnas ngr pengar kvar till att resa. Men men vi funderar på att åka till mallorca allafall. Mamma och pappa var ju där i sommras och även min bror och hans tjej så de har massa fina tips. Ingen i familjen är någon direkt charter resenär. Vi bokar själva, matchar ihop olika hotell med bra flygstolar, jätte enkelt och man har möjlighet att hitta små guldkorn som intte finns i resekatalogerna. 
 
Anyway, efter lunch skall jag och hailey ner till syster yster och sedan åka en sväng till gbg. Nått måste man försöka hitta på när vädret är som det är haha. Åter till vädret, det känns som om alla vägar leder till diskussion om vädret. Men nä nu måste jag sluta prata om de jävla vädret haha. Annars händer det inte mkt idag, skall kolla på lite serier och så :) här kommer även dagens outfit, dåliga bilder men what to do :)
 

Postat av: Annie - livet med dinkar både morogn och kväll.

Sv: Aha! Sällan jag hittar saker på Lindex förutom jeans ;) Men nu kanske det är värt att kika in där då :D

2012-11-22 @ 11:29:52
URL: http://fitlinelife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: