StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stressig morgon

Frureinhold.se / 30 November, 2012 - 14:26 / Vardagen

Japp idag har det varit en stressig morgon, hailey vaknade vid 08.00 (fortfarande lyx för mammy). Vi är riktigt sega på morgonen, men idag var det full rulle. Började med att dammsuga och tvätta golven innan frukost. Sms:ade med mickan och vi kom överens om att åka till ikea. Det är väl inte så stressigt tänker ni, men ni skall se mina rutiner jag gör varje morgon. Vaknar och ger hailey välling, sen upp, bädda sängarna, ta fram kläder till oss båda, ner fixa frukost, äta den och sen tvätta oss, borsta tänderna, jag skall sminka mig och fixa håret. Sen efter morgonbestyren skall macy ut på en promenad, på med alla kläder fixa och dona. Det tar tid minst sagt. Skall man då även iväg måste man se till att packa väskan och se till så allt är med. pjuu helt enkelt :p 
 
Det gick allafall bra på ikea, handlade lite ljus och blommor inget mer än så. Vi tog en lunch med fika efteråt :) riktigt mysigt och jag är så glad att jag träffat så underbara människor som mattias och mickaela !! Nu blir det att se på greys, skulle ju kikat på det igår, men jag hade tagit fel på dag :p oopps !! 
 
denna lyssnade vi på hela morgonen :p

Postat av: Anonym

guud vilken fantastisk blogg du har
kollar den nog typ 100ggr per dag den äger
följer även dig på instagram!
Gulligt barn har du ocksså, typ sötast i världen
hoppas du ser detta du är typ den bästa bloggerskan och jag vill at du ska veta det
hälsa hailey kramisar :)

2012-11-30 @ 17:54:31
URL: http://www.jupe.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: