StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

rosiga kinder

Frureinhold.se / 29 November, 2012 - 21:23 / Vardagen

Det finns inte mkt som slåt rosiga kinder på ett barn, sådär goa kalla och fulla av liv och håret är helt ruffsigt efter mössan. Vi var som sagt ute förut när det snöade och hailey gick nog första 10 minuterna med munnen öppen och fångade alla flingor :p vi gick en runda runt kvarteret och hon var så duktig och tuffade på hela tiden :) vi kom till gungorna och hon vägrade att gå därifrån, snacka om att vara bad mummy när man till slut får gå ifrån gungorna med en ledsen/arg hailey i handen. Men som tur var glömmer barn snabbt och så fort hon fick se pingu och böne som stod och lös så fint vid dörren. 
 
Idag har vi som sagt varit med jessica och barnen en stund på förmiddagen, vi åt en god lunch som jag fixade. Jag är en riktig mästare på pasta carbonara, yum yum. vi var väl hemma vid 14.00 igen och då fick lilltjejen sova, passade på att greja, gå ut med macy och kika på oth. Nu på kvällen har jag hämtat jessica i gbg som var avsked/afterwork med jobbet, från och med måndag börjar hon på ett nytt jobb. Samma enhet men en annan position. Jag har även snackat med min läkare angående nacken idag och jag skall dit om 2 v, skall sluta med värktabletterna som jag äter nu, de funkar inte ett smack ändå så onödigt att äta en sån hög dos. 
 
Nu blir det greys, ha en mysig kväll :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: