StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 21 November, 2012 - 11:42 / Vardagen

Pjuu nu är jag änlitgen klar med mina outfits. Satte mig nyss och började leta snygga plagg ifrån lindex hemsida. Tänkte smart som jag är att jag skulle plocka ihop lite snygga outfits. Det jag inte tänkte på var hur lång tid det skulle ta. Men men, what to do, nu är jag klar och har ett par stycken snygga outfits. Frågan är om jag skall slänga upp alla på en gång eller låta de komma upp under dagen? Jag kommer ha rätt mkt att göra när hailey vaknat så det bästa hade ju varit att sätta de på tids inställda :p Vi får se, men outfits skall ni allafall få se :D
 
Idag sov hailey till 08.00 vilket inte är så konstigt då hon la sig lite senare igår. Dock var det inget roligt väder att vakna till :( det blåser storm, det har regnat och det är grått. Hon sover nu igen och jag har hunnit vara ute med macy vilket är skönt. Det är inte kul att slänga på oss en massa kläder för att gå ut och sen in igen. Bättre att passa på när hon sover och gå ut med macy. Allafall när det bara är de kortare promenaderna. 
 
Jag och mickaela har bestämt oss för att gå på öppna förskolan idag i munkgärdekyrkan, var ett tag sedan vi var där nu så det skall bli dunder mysigt. Roligt för barnen att få leka av sig också och sjunga :) annars händer det inte mkt idag, tråkigt väder är aldrig en bra kombo :(
 
sötnosar från igår :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: