StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Drive

Frureinhold.se / 24 November, 2012 - 21:14 / Vardagen

Dålig uppdatering idag men jag har knappt varit hemma. Jag och hailey åkte tidigt till lödöse för att pyssla med mamma, syster och barnen. Jag är verkligen ingen pysslingsmänniska, men lite fick jag till. Hailey och pappa gick en promenad, lilltjejen somnade så gott. Vi åkte väl hem runt 15.00 och Robin hade jobbat på riktigt bra här hemma :) klädkammaren börjar ta form och imorgon skall vi eller ah Robin tapetsera. Han har gjort ett så fint jobb med spackling, målning fixat med spottar etc. Handyman.

Imorgon skall jag upp till lödöse igen för att vara med när Johanna skall rida för en tränare. Älskar hennes mida och tror de kommer komma långt :) hoppas jag är piggare imorgon för just nu håller jag på att dö. Jag är sjukligt trött och jag blir snart galen på detta. Äter ju ganska stor dos smärtlindring just nu och jag vet inte om det påverkar mig. Men smärtfri är jag inte och trött som tusan är jag. Dålig kombo.

Anyway, nu blir det filmen drive. Tjing :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: