StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon i solen

Frureinhold.se / 25 Maj, 2012 - 10:34 / Vardagen

Lika fint idag som de andra dagarna :) det är helt underbart och jag vill inte att det skall ta slut. Sitter i soffan en snabbis, hailey har nyss vaknat och sitter och leker med sina leksaker. Jag har haft en effektiv morgon. Åt frukost vid 08.00, sen blev det storstädning av hela huset, dammtorka, göra rent toaletterna och allt det andra super roliga. hha igår bytte vi sängkläder hos oss och hos hailey :) Brukar byta sängkläder varje vecka på sommaren för man svettas ju järnet, på vintern kan det faktist gå upp till 2 v emellan bytena hos oss men varje vecka hos hailey, beror ju såklart helt på. efter städet var det dags för hailey att sova och vi gick en god morgonpromenad sen hem, hailey sov utanför, jag duschade håret och är nu klar :) haha men som sagt sitter i soffan och väntar på att kl skall bli 11.00 så hailey kan få lunch och sen skall vi åka till michaela i kareby :) blir ett par timmar hos dom :) deras sto har fått ett föl, jag lär ju plocka med mig det hem sötnosen :D Nä nu får jag hitta på ngt :) hörs senare !
hailey och hennes morfar <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: