StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

träning

Frureinhold.se / 30 Mars, 2012 - 10:37 / Vardagen

den 13 jan gjorde jag en kroppsfotografering, är ni sugna på att se vad som hänt på dessa veckor ? jag funderar på om jag skall fotografera en liten delbild idag :) har tänkt på det i flera dagar, men inte riktigt fått tummen ur än :p Men idag borde jag hinna :) Jag tänkte även dela med mig av vilken power man kan ha ibland bara genom att pucha sig själv. Den där 7 km rundan som jag och annika kör lite då och då gjorde jag själv igår för annika har tränat så mkt annat i veckan att hon ville vila. Jag kände att jag ändå ville ut så jag körde själv och i ett tempo som gjorde mig galet trött. Men 7 km på 49.30 är riktigt grym med tanke på att vi började med 1 h 14 min första gången då vi bara gick och sen klarade vi de på 60 min och gången efter på 57.26 min. Men som sagt igår ville jag ta ut mig, de första 2 km är rakt upp i skogen med kraftig lutning sen går det ganska plant sen nerför och sen uppför och sen svagt nedåt hem :) Men fy vad jag flåsa när jag kom hem :p Men jag är super nöjd, så kul att pucha sig själv och göra sånna stora förbättringar så fort. Då märker man hur lätt man ger upp annars :) Men men men innan jag flyttat skall jag klara det på 45 min :D tror ni jag grejar det ? Lillan får följa med när hon kommit hem ifrån usa och ge mig en match !
image descriptionimage description
sen självklart har jag pilatesen som haft uppehåll 1 v som jag taggar till på måndag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: