StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

solen e gul

Frureinhold.se / 14 Mars, 2012 - 09:54 / Vardagen

haha okej bättre rubrik kunde jag ju leta efter. Sitter allafall ute nu medan hailey sover sin morgonlur, helt underbart väder om ni frågar mig. Det är lite kallt i luften men på balkongen är det helt vindstilla :) Solen blir bara starkare och starkare vilket är helt underbart. Jag har haft en hektiskt morgon med storstädning av huset, slängt ut gamla tulpaner som såg ut som döden själv. Käkat frukost och såklart hailey med, plockat och donat. Hoppas att det blir sådär varmt och gott idag med som det varit de andra dagarna. Tänkte att när hailey vaknat ta en promenad i det fina vädret. Jag hade gärna gått i skogen, men det är ingen lätt match att dra en vagn i skogen ahah.. Det blir som jag skrev flrut att vi får tvätta bilen när robin kommer hem istället så vi kan hjälpas åt :) nackdelen med stor bil är att den är riktigt tråkig att tvätta själv. tar ju en evighet haha !! I kungälv sen kan man lämna in bilen till ett företag som handtvättar bilen för 99 :- polerar den och gör den super fin. Riktigt bra pris om ni frågar mig :) Ligger vid rollsbo motet om det är ngn som är intresserad av de. 
På tal om inget så kommer jag sakna att bo här uppe, den underbara naturen, lugnet och alla fina människor ! Eftersom vi sålt alla hästar så kommer det förmodligen att finnas andra hästar som går här i sommar och betar av all mark och det finns inget underbarare än hästar tidigt på morgonen som ligger och gosar i gräset. Det kommer jag sakna big time. Sen skall det bli så kul att kunna åka till marstrand ofta, mysa runt ön och äta go glass :D hoppas att det blir en fin sommar, sen har jag syster och hennes familj 5 min bort och mamma och pappa 20 min bort :) och många av mina fina änner ifrån lödöse/lilla edet är inte heller långt borta. JOhanna skall snart ha bebis så hon kommer att vara ledig. Ja ni förstår själva och så har jag tre super fina och underbara vänner i kungälv som jag kommer spendera mkt tid med !!
pluss sara !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: