StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

piccaprint

Frureinhold.se / 19 Mars, 2012 - 16:19 / Vardagen

För er som inte redan läser fina Camillas blogg borde gå in här, hon har massa smarta tips och råd lite då och då. Och nu tipsade hon om en smart app för er som har miljoner kort eran iphone. Här kan du lätt framkalla direkt ifrån telefonen :) jag har redan kiakt ut lite kort som jag tänkte framkalla. Har en sån himla smart idé till robins pappas 60 års kalas som jag kan kika på nu till helgen :) dom åker ju till USA de svinen imorgon ;) nä jag unnar de verklifen den resan, men lite avnings får jag ändå vara. Men de skall göra massa spännande saker som jag kommer skriva om längre fram. Sen skall lillan på språkresa till miami i sommar 4 v så de skall kika lite på hennes skola. Men som sagt kika på appen, den är kanon !! Om en stund är det dags för pilates får se hur det går idag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: