StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nighty

Frureinhold.se / 19 Mars, 2012 - 07:04 / Vardagen

vill börja inlägget med att berätta att inatt hände ngt magiskt :)

Men mer om det senare, idag vaknade jag av en hailey som ligger med ena foten på sängkanten och chillar lite :p haha borde nog sänka ner den ett snäpp snart. Hon har ingen tendens att ställa sig eller dra sig upp. Utan hon ligger snällt och fint i sin säng. Men hon har även kommit på att man kan ta ut nappen ur munnen och släppa den över sängen :p busungen haha. Igår fick vi packat ner alla finglasen, diskade dom först så dom är fräscha från damm och annat. Robin har ju fått sedan han var liten designglas i olika former och för att inte ngt skall gå sönder ligger dom välpackiterade med minimal tyngd :) vi har även börjat rensa ur massa garderober och annat tjafs som vi ändå inte kommer att användan är vi flyttar. Känns så otroligt skönt att börja och jag pratade med ägaren igår och det var helt okej att låna ett rum eller föråd när det börjar närma sig :)

12 av varje av dessa har vi :) sen även wiskey och groggglas :) super fina !!


Idag är det bvc för vår del, skall bli kul att se vad vår lilla klump väger nu :D hennes ben är som två miccilin ben :D men jag tror det är bra med lite extra hull, 1 om de blir sjuka och vägrar äta och 2 när de börjat krypa :D måsye ju ha ngt att ta av :D eller !? Skall även meddela att vi skall flytta, sååå trist :( men jag har en bra bvc dam i kungälv som min syster har :) så det känns ändå tryggt :D Det känns som det mesta är fixat inför flytten, försäkring är teckand, elen är fixad ifrån båda håll, tv,bredband är klart :p så när vi väl flyttat slipper man allafall den biten, bara hoppas att allt funkar med men det tror jag :) Annars blir jag riktigt trött när man ändå försökte vara ute i tid :D Nä nu skall jag plocka fram frukost till oss två :) hörs senare !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: