StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mammafällan - 36 mammakåserier

Frureinhold.se / 12 Mars, 2012 - 13:12 / Vardagen

Jag fick en bok utav min mamma igår som heter mammafällen 36 mammakåserier, tänker lägga upp små utdrag ur boken här på bloggen som får mig att fnissa lite lätt :p Tror att många mammor som läser min blogg kommer att känna igen sig, big time !! alla pappor, ta inte detta på fel sätt. Ni kan också, lite grann ;)
'' ahh min kropp signalerar att jag är kissenödig, dåså, då kan jag planera in det om två timmar eventuellt. Först skall jag bara plocka undan maten, sätta på en tvättmaskin och göra läxa med den äldsta sonen.''
Någon mamma osm känner igen sig ? :P

Postat av: Emelie

Hahaha ah i allra högsta grad! Vänta du tills det blir fler små sötnosar :)

2012-03-13 @ 08:12:18
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: