StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

here it is

Frureinhold.se / 30 Mars, 2012 - 14:19 / Vardagen

Här kommer efter hmm hur många v är det ?! 11 v, haha kanske inte skall vara stolt över det lilla, men jag har som sagt varken deffat eller tränat som idiot, utan vardagsmotion. Vilket kan vara peppande för andra som inte orkar köra på som en tok utan chilla lite :p haha Såhär gör du då :p Ta promenader minst 30 min per dag och kör gärna ett pass som i min form pilates på måndagar och kanske investera i en rockring som ger kanon träning :) Sen finns det många bra dvd:er som man kan träna hemma :) Det är inte jätte stor skillnad, men det är ngn cm här och ngn cm där :) vikten är nu 60 kg vilket är kanon :) vägde 57-58 när jag blev gravid. Normalt skall jag ligga mellan 55-60 kg min kropp mätt :)
skippa alla löjliga kommentarer nu :) vill ni nte läsa eller om ni stör er så läs ngn annans blogg :) puss !

Postat av: Anonym

Kan ju inte låta bli att kommentera, jäklar va slimmad du blivit! Kolla in magen liksom ;)

2012-03-30 @ 16:23:52
Postat av: Malin

Vad härligt!!:D



Nu ligger svaren från veckans frågestund uppe!

Klicka dig gärna in på bloggen och ta en titt:D

2012-03-30 @ 19:46:48
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grymt, det är bra resultat :)

2012-03-31 @ 09:12:14
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hur väl känner du egentligen människorna runt omkring dig? Jag slår vad om att några av de människorna du träffar varje dag och tror att du känner har mörka hemligheter som de skyddar med sina liv. Jag vet, för jag har själv varit där. I min blogg skriver jag anonymt om de övergrepp, misshandel och mordhot som jag utsattes för under fem års tid – med målet att nå ut till andra som inte vågar berätta.



Hittills har jag fått kontakt med ett tiotal tjejer i samma situation som jag, men jag är övertygad om att det finns fler. Jag vill skapa en känsla av att man inte är ensam, eftersom jag själv känt så otroligt många gånger. Hjälp mig att sprida min blogg, tillsammans kan vi göra skillnad. ♡

2012-03-31 @ 14:18:24
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt, man ser att du fått mer midja!

2012-03-31 @ 15:53:21
Postat av: Lina

Ledsen för sent svar, jag är lite seg när det kommer till sånt.



Revenge är en serie som jag tyckte väldigt mycket om i början men av någon konstig anledning tröttnade jag och har därför fastnat på avsnitt 6 eller 8. Men jag ska ta igen förlorad tid, någon gång.



Favoritserien är annars The Big Bang Theory eller Firefly.

2012-03-31 @ 19:19:23
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: