StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon ifrån kungälv

Frureinhold.se / 15 Mars, 2012 - 11:47 / Vardagen

japps nu är jag och hailey i kungälv hos underbara syster yster igen :) Tuva ärl ite snuvvig idag så hon gosar i soffan och hailey sitter på golvet och leker med alla roliga leksaker. Jessica åkte precis för att h'mta tindra och sen åka och handla lite. Jag skall själv iväg sen för att laga ett stenskott i rutan innan det sprider sig. Så jävla irriterande när det händer en sån sak när det inte är ens eget fel. Det var en idiot bil som körde om mig super nära och körde över ett spår med massa sten och vips så blev det jordens skott i rutan. well well klart att kungälv hade en skottlagnings firma och fick en tid 13.30 :) kanon !! företaget heter rydsglas och ligger bakom statoil i kungälv för er som får samma problem :)
Nu kom händige manny, tuvas och haileys favorit program :p det är faktist väldigt bra för de pratar både svenska och engelska i programet för att barnen skall ha en chans att lära sig tidigt :D Men förutom alla tripper som vi skall göra idag skall jag på pilates i eftermiddag. Dock är det inte för mirjam utan för mirjams tränare ifrån hbg :p kommer antagligen dö av trötthet ahha. Känner mig inte riktigt fräsch i kroppen så vi får se hur den sammarbetar med mig :p Sen tänker jag också äta mc donalds idag, är så sjukt sugen :D yes I know sämsta uppladdningen inför ett hårt träningspass men I doooont care :D Det var så längesen nu så jag tycker att det är dags för en go qp :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: