StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon♥

Frureinhold.se / 28 Mars, 2012 - 09:01 / Vardagen

Hej alla fina, inte lika fin morgon idag men ändå helt okej :) hailey har hittat på en ny grej under matning, när hon tycker att det är klarätit så skall man busa och fräsa ut allt helst så mkt på mamma som möjligt haha :p Böjer man sig fram och skall busa med henne tar hon tag runt ansiktet och fräser och skrattar haha :p Hon är en riktig busunge :p men det är så kul att se hur personligheten lyfts fram mer och mer. Igår hade vi en riktig busdag, löste en massa böcker, gosa i sängen och höll igång :) Det känns som om man kan kommunicera på ett annat sätt nu än innan :) vilket är jätte kul. Igår blev det tyvär ingen promenad, robin kom hem lite senare och jag kände mig inte helt kry. Pratade för övrigt med bvc igår, för jag har hört att man kan gå och ha halsfluss utan att veta om det. Typ att bakterien ligger resistent i kroppen och att det är jag som smittat hailey. Jag hade ju halsfluss typ 1 miljob gånger som liten och är nog mer eller mindre imun mot många andra skumma bakterier. Anyway jag och hailey skall till bvc idag och ta ett halsprov på mig bara så att jag inte är sjuk och så blir hailey smittad. Jag känner mig inte sjuk, lite förkyld bara men det är absolut inget annat. Så vi får se om det är jag som smittat min lilla dock !
min lilla snoris :/ nu skall jag hoppa in i duschen, tror minsann jag skall bjuda på en dagens sen :p

Postat av: research paper

All babies are so cute and smell very tasty. All parents think so too.

2012-03-29 @ 08:49:11
URL: http://iresearchpapers.com/writing.php
Postat av: Johanna och Sara

Om du vill få ett kort med ett av våra motiv samt en publicering på bloggen får du gärna vara med i vår tävling helgens blogg :)

gå in på: http://geminaarts.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html



om du inte gillar reklam ber vi om ursäkt.

2012-03-29 @ 18:22:35
URL: http://geminaarts.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: