StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 27 Mars, 2012 - 09:38 / Vardagen

Ännu en natt där lillan sov som hon skulle, dock börjar jag få ont i halsen haha :p känner mig lite uppgiven, men det går nog över snart. Hailey har svarat bra på medicinen, men hon är fortfarande super rosligt i halsen och snorig. Får hoppas att det ger med sig snart med. Idag skall hon och jag in till torp en snabbis, jag är i stort behov av nya bh:ar, fick lite rabattkuponger ifrån hm igår som jag tänkte använda. Dock måsye jag sätta upp en mur till barnavdelningen, finns så sjuuuuukt mkt fint just nu. Men haileys underbara farmor och farfar och faster är ju i USA just nu och har köpt massvis med fina kläder så jag väntar tills de kommer hem :) Fick be dom köpa kläder som är för 1 åringar då min lilla tjej inte är så liten. Konstaterade häromdagen att hon är lika lång som naemi som är 2.5 mån äldre :p Är hailey lik sina kusiner tro? allafall om man kikar på vikt och längd kurvan :) Sen klart att barn växer olika, ibland har de stuckit iväg en bra bit och står det still :p Just nu ligger min hjälte i babysitter och snuttar med sina snuttisar :) tror att hon kommer somna en stund :) Jag hade verkligen behövt köpa en toning till håret med, det är så sjukt mjukt att det känns som babyhår hela håret haha :p
två härliga kort jag fotade igår när hon somnade i sin stol bredvid mig :) blve faktist lite chockad att hon helt utan något somnade som hon gjort nu med. Måste vara rogivande att kolla på mammsen när hon bloggar och få vara med fast att man sover :) Hon har verkligen älskar sin babysitter sen dag 1 :)

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Tack :)

2012-03-27 @ 09:48:25
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Alexandra

Fina kort :) hon är så vacker!

2012-03-27 @ 10:22:41
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: alexandra eriksson

så himla fina bilder du tar på henne :) sen är det ju en väldigt söt liten tjej såklart!

2012-03-27 @ 19:33:54
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: