StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 11 Mars, 2012 - 09:42 / Vardagen

Japps söndag och slut på helgen. Dock blir det ingen lugn och ro för våran del. Så fort hailey vaknat skall vi åka ner till kungälv och jag skall till glenn och robin ner till gbg en snabbis. Sen skall vi till lödöse och hämta upp ett mineralpuder ifrån ID som mamma köpt. Min var nämligen slut och på kungsgatan har de ett ställe där de säljer både dermalogica och ID till 20 % lägre pris. Det blir nog till att äta middag där med så man får i sig ngn mat idag också :) och sen skall frölunda spela sin första sm slutspelsmatch idag så den hade varit rolig att se. Ja ni förstår själva fuuuuullltt upp !! Nu skall jag sminka mig och kolla lite på skidåkning ! puss
underbart kort :D

Postat av: Linda Olsson

Jättegulligt bild på skruttan! :D

Du kör också med Id ser jag, visst är det bäst!? Jag kommer aldrig nånsin använda nått annat smink tror jag! ;)

Hihi, ja så härligt med glada barn ;) Ja nu börjar hon ju bli en liten personlighet, det är så kul att se hur de utvecklas!

KRAM!

2012-03-11 @ 12:53:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: alexandra

checka beautyplanet.se med, där finns id billigt :)

2012-03-11 @ 15:26:30
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: