StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

doktor lars

Frureinhold.se / 22 Mars, 2012 - 09:58 / Vardagen

Japps då var den tiden bokad, ringde bvc nu på morgonen då hailey bara blivit sämre. Hon är super glad och sprallig ena stunden och sekunden senare jätte deppig och ingen matlust över huvudtaget. De tyckte att hon skulle komma in och kikas på, så kl 15.00 åker vi in. Just nu ligger hon i våran säng och sover. Det va det bästa jag visste när man liten och fick sova i mammas och pappas säng, det luktade så gott och sängen var så god ! Tanken idag var ju att vi skulle åkt till kungälv men det fick vi lämna återbud på :( super tråkigt, men vad skall man göra när ens barn inte är kry. Istället får jag ta och greja här hemma, städa lite, packa lite och sola näsan :) det är ju sånt otroligt underbart väder ute. Tror även att jag tar mig en promenad senare bara för att få komma ut och få lite frisk luft. Det skadar nog varken mig eller hailey :) Tänkte att jag skulle ta och tipsa om lite bra bloggar som jag läser, har ni ngr tips så är det bara att slänga in dom :P kanske tycker du att just din blogg är värd en stund i rampljuset :) var inte rädd att kommentera :) Jag älskar att hitta nya bloggar så varför inte ge mig chansen att hitta just din? Här kommer en go tjej som jag lärde känns 1 v innan hailey föddes, en jätte go tjej med en lika go familj :) Hon håller på med hästar, men skriver även mycket om träning !! Helt klart värt att gå in och kika :) Gjorde en header till henne lite snabbt, vet inte om hon gillar den :p men jag tyckte att den blev bra :) Elin och anders har även en dotter på snart 2 år som kommer bli haileys vapendragare på ridbanorna :p
KLicka här för att komma till hennes blogg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: