StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dansa i mörkret

Frureinhold.se / 14 Mars, 2012 - 07:15 / Vardagen

fy fy fy fy fy fy nu skall ni få höra det absolut sjukaste saken som jag gjorde igår kväll. När det var dags att lägga sig hittade jag inte min telefon någonstans. Ringde till den men inget svar. Huvudet snurrade, vart har jag varit sen jag såg den sist. hmmmm och så slog det mig. Tidigare på dagen var jag ute och gick med hailey i selen och macy springande lös. Dock hade hailey ingen bra dag what so ever så efter halva vägen fick jag knäppa loss hailey ur selen och bära henne på ett annat sätt. Selen har en fick längst ut där jag alltid lägger telefonen för det är bökigt att lägga den i fickan. Hade den i jackfickan först men den föll ur och la den där fram i selens ficka. Det jag inte tnkte på var att när jag knäppte upp selen och tippa den framåt åkte mobilen rätt ner i det mjuka underlaget som var mitt på en stoooor åker. Jag konkade hem och la mig med hailey i sängen. Det var ända stället som hon inte var nällig med endast iklädd body :p Anyway, när klockan var 22.00 vet alla hur svart det är ute och just dåå fick jag ta med mig macy, ficklampa och en stor dos med mod och gå ut i det kolsvarta mörkret. Tog bilen och körde till åkerns början och satte på ljusen ut mot åkern så jag hade lite ljus. runt åkern är svart skog med massa skrämmande djur som går fram och tillabaka. Jag ringde som en tok men hörde endast hoo hoo från en uggla och knak och brak. Värsta stunden i mitt liv, tur jag hade macy med mig. Jag gick längst ner där jag började min promenad och följde sen de spår som jag tror att jag tog och efter 30 min ringandes och hysterisky lysande in mot skogen såg jag ngt blått som lös så fint. Var inte säker på om det var en telefon eller en döing haha nä skämt och sido men jag gick snabbt fram och visst, där låg den min fina rosa telefon. Snabbt tillbaka till bilen igen och hem. 
Tänk er alla de vrsta skräckfilmerna ni sätt och gångra det med 100 haha fyy vilken sak att göra kl 22.00 på kvällen. Om det är någon som tycker att jag skall skaffa senilsnöre så är jag villig att hålla med er!
om ändå månen hade varit uppe !! lite ljus

Postat av: Emelie

Hahaha förlåt att jag skrattar men det låter som en typisk grej som skulle hända mig också och jag är lika mörkrädd hua! vågar ju inte ens gå ner med höet till hagen utan tog bilen så strålkastarna lös upp vägen dit igår ^^ riktigt fjantigt jag vet men men ;)

Tur du hittade den iaf

2012-03-14 @ 08:03:40
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: