StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

träningsvärk delux

Frureinhold.se / 08 Juni, 2012 - 14:02 / Vardagen

Idag kom värsta värken haha kan knappt röra mig. Ligger nu utslagen i soffan och vilar medan hailey vilar. Vi gick inte upp förän 09.30 idag så direkt efter frukost gick vi ner till kungälv och tillbaka. I hopp om att träningsvärken skulle försvinna lite :p dock stretar den lite emot. Imorgon skall fotbollslaget ut och springa på morgonen så då får jag försöka att ha blivit av med lite :p Har pratat med viktoria nu med, angående proteiner osv. Hon jobbar på gymgrossisten eller vad företaget heter och är väldigt kunnig på det området :) vill ju som sagt inte bygga direkt utan ha en rättvis återhämtning :) det är så sjukt gott väder idag, varmt och skönt :D var ute nyss och planterade 2 jordgubbar och 1 smultron :D har ju ett litet land som det redan finns en del smutron och jordgubbar så fick vi  3 plantor utav mirre häromdagen :) I helgen skall vi greja en massa, allafall imorgon, på söndag är det dop för mira så då går hela dagen till det. Men imon hoppas jag att vi kan greja och fixa :D Nä nu skall jag greja lite igen :D fredag = städdag !!
min muterande orkidee :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: