StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

honda 50 år

Frureinhold.se / 16 Juni, 2012 - 07:10 / Vardagen

Japp ni ser rätt idag firar honda sitt 50 års jubilum ute på stora holm och moi blev tillfrågad av underbara Elin om inte jag ville vara med som värdinna :) Självklart ville jag de, trots att robin kollade snett på mig för att jag ställer upp för honda :p han är ju yamaha freak. Men jag har verkligen sett fram emot detta sen hon frågade för lite drygt 1 v sedan :D Kommer vara helt död ikväll och tanken är att det skall vara en liten fest efter hela eventet. Men det får jag nog tyvär hoppa över då jag kommer somna innan jag fått satt mig i bilen :p trist men så är det när man har fler än mig själv att tänka på. Det är mycket denna helgen, igår var jag ju på evergreen med fotbollslaget, super roligt men jävligt bittert att sverige förlora ;( Imorgon kommer robins mamma och pappa hit och idag är det som sagt event. Kom gärna förbi om ni har tråkigt :D
tänk att få stå brevid den här puman :D
jag har då snygga vänner ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: