StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

5 km

Frureinhold.se / 09 Juni, 2012 - 13:55 / Vardagen

Efter att ha ätit en stabil och rejäl frukost mötte jag upp delar av fotbollslaget uppe vid fontin. Vi kände för en liten runda :) säger direkt att wow vilken anläggning, nu älskar jag kungälv ännu mer. Vi bestämde oss för 5 km (?!?!?!?!?) självklart är jag den som trycker mest på att jo men det här fixar vi lätt. De andra 3 är sååå mkt bättre konditionsmässigt och jag visste att jag lär dö 11 gånger om. När vi joggade i uddevalla, joggade vi lite och sen gick osv. Här var det jogging som gällde hela tiden. Det började bra, rätt plant, några små backar men helt okej. Efter typ 2.5 fick jag sånt jäkla håll som höll i sig hela vägen in i mål. De sista 2.5 km är också hela tiden uppför, mer eller mindre. Sista backen som är på typ 1 km trodde jag att mitt liv var över. Mickan pucha mich pucha mig för att jogga hela vägen och det gjrode jag. Dock lät jag som en brunstig älg och kände att om jag inte kommer upp snart så spyr jag. hahha. Men i mål kom jag på 34 min och macy dök rätt ner i sjön :p tokfia. Men som sagt, nu mår man riktigt gott, sitter i soffan har käkat en banan och nyduschad !! Hailey sover och robin är på swedol och handlar en spade hahah !! Helt underbar lördag om ni frågar mig, robin håller på att spika upp nya foder också :D skall måla allt på framsidan gult en gång till baka så slipper man hålla på att maskera :D
taggad macy innan jogging :)
söt hailey igår :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: