StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Svar på kommentar

Frureinhold.se / 11 Juli, 2012 - 12:02 / Vardagen

Postat av: Linda
Hej!!! Hur gör du med oljan, lägger du i hela håret eller bara i hår botten eller hur funkar det:) har oxå införskaffat mig en flaska!!

svar: Hej, jag gör så att jag masserar hela håret med oljan, masserar lite extra för att stimulera hårsäckarna. Sen när jag är klar med det drar jag ut lite olja i topparna och sen på med en påse :) Jag tycker att håret är luftigare, mjukare och jag var rädd att håret skulle kännas oljigt men nopp icke :) kan varmt rekomendera oljan som en lite boost för håret :) om håret blir längre kan jag inte svara på än :) vi får se, mitt syfte är att få det fylligare !! 

Postat av: Lina- Nothing's impossible

Hej!
Vill bara meddela om att jag nu startat bloggens första tävling. På tävlingen kan du vinna ett pris värt 550kr.
För att se vad det är för pris & vad för instruktioner
det gäller i tävlingen klicka in hära:
http://linasmith.blogg.se/2012/july/var-med-och-tavla.html

2012-07-11 @ 15:02:48
URL: http://LinaSmith.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: