StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

spännande dag

Frureinhold.se / 18 Juli, 2012 - 08:05 / Vardagen

Japp ni hörde rätt, idag väntar mig en spännande dag. Solen skiner och jag har en massa energi i kroppen tack vare detta. Om en liten stund skall jag göra mig iordning för att sedan styra bilen till lödöse. Mamma och pappa skall passa hailey så skall jag och två andra åka till thorskogsslott. Har aldrig varit där men vet att det är outstanding :D super roligt !! har med mig kameran, skall knäppa av en massa härliga kort och visa er :P Vad jag gör där är en hemlis, inte så mycket för min räkning, men till viss del :) Ser fram emot det allafall. 
en av de vackra platserna här på västkusten, bla så spelades stjärnorna på slottet in här en säsong ! 
Men nog om det, hailey är en riktig sovare :p igår sov hon sammanlagt 6 h ?!?!?!?! 3 h på morgonen och 3 på eftermiddagen och ändå sov hon till 06.30 imorse. Hon måste ha en massa som rör runt i hennes lilla kropp. Men nu hinner jag inte skriva mer. Bloggar om dagen ikväll alla goingar !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: