StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

optikern

Frureinhold.se / 24 Juli, 2012 - 09:35 / Vardagen

japps ni ser rätt, haha ser vad rolig jag var nu. Nä men idag skall jag till optikern i stenungsund. Har ju haft glasögon tidigare och vet ungefär vad det är för fel på mina ögon. Dock är dom glasögonen jag har nu för smala och jag använder dom inte. Vi har en tjej i fotbollslaget som jag även var ute och sprang med igår som är optiker så hon skall få kika på mina ögon idag :) Måste säga att vi var sååå grymma igår när vi joggade 5 km utan att stanna, kändes gött fräscht efteråt :D Var ju superlängesen jag var ute och sprang pga foten osv. Så stor eloge till oss. Vi har även planerat in en go lunch efteråt, kanske nere på bryggan då det är klarblå himmel här nu :) Om yr.no har rätt skall det bli sol och varm ända fram till fredag :D Awsome. Imorgon har vi även planerat in en tur till liseberg med camilla, jesper, naemi och en kompis till camilla. Super gott om det även är gott väder ! Det blev ingen direkt respons på om jag skulle filma huset och renovering så jag lägger det på is ett tag :) finns det inget intresse så skall jag inte tråka ut er :D Annars idag händer det inte mkt :) skall passa på att vara ute så mkt som möjligt när det ändå är så gott väder !! Hoppas att ni får en fin dag :)
 
blickar ut mot de fina hästarna :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: