StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godnatt

Frureinhold.se / 22 Juli, 2012 - 23:19 / Vardagen

Nu stänger jag av mitt huvud och går och lägger mig. Robin sitter och kollar på Batman. Jag har redan sett den filmen ett par grr så valde att gå upp och gosa ner mig i sängen. Dagen har varit helt kanon idag :D dock sämre väder, men jag fick mig ngr soltimmar direkt på förmiddagen. Har även gått en långpromenad ner till Jessica vid lunch så lite hurtig har jag ändå varit :p äntligen är fasaden bytt på gaveln, bara en liten snutt på baksidan kvar vilket är uuuuuunderbart. Vilken befrielse att slippa tänka på den tråkiga sidan haha. Höjer ju värdet mkt med när sånt är fixat. Funderar på att ge er en liten rundtur imorgon genom huset och på utsidan om det finns intresse?! Såklart mycket kvar att göra men ändå :) eftermiddagen spenderade jag och hailey hos mickan som fyllde 25 år stora tjejen nu :D lugnt kompis/släktkalas. Hailey tycker att män kan vara riktigt skrämmande så nåra gråtanfall blev det :/ men annars gick det prima. Fick gosat med en liten ullishund och en fölis, så gaaaalet söta båda två. Hailey gnäggade ikapp med hästarna, eller ah hailey gnäggade och de andra kollade på haha. Imorgon blir det mer häst i love it :) godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: