StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 07 Juli, 2012 - 09:56 / Vardagen

hej alla fina, äntligen funkar appen :D nu skall här bloggas, hoppas jag haha :p till hösten skall jag ta tag i detta igen innan skolan börjar. Då kan jag inte lova hur det blir med bloggningen. Väntar spänt på dagis/dagmamme plats, vet att det kommer att bli svin tufft med de platser jag valt, så vi får se :( hoppas på en stor dos med tur helt enkelt. Satt även nyss och kollade när oasen är öppen så vi kan gå en gång i veckan och bada med lilla hailey och hennes kusiner :) Kusinerna vill även börja ridskola och självklart vill jag att de skall prova de :D finns så många olika aktiviteter att göra här i kungälv. Allt ifrån bandy på skarpe nord till isdans på oasen, till simning, ridning, hockey, fotboll osv. Gillar att det finns möjligheter och att de är nära. Vet när jag var liten och min bror spelade hockey i kungälv. Långa sena resor varje vecka, pjuu asså ! 
 
idag skall vi om allt går som det ska byta våran balkongdörr till en ny. Kommer en snickare hit och hjälper oss, roligt när det händer saker och nästa helg skall vi byta fasad, om nu vädret tillåter. Hope so. Sen blir det inte jätte mkt mer jobb ute när hela fasaden är bytt och fixad. Då blir det till att greja lite inne, tapeter osv. Nästa år skall vi bygga en ny altan runt hela huset och om pengar finns skall det även bli en uterum (vinterbonat) tror att det kan vli hur bra som helst. Måste bara söka bygglov och hoppas på att de håller med oss :) Förövrigt idag skall jag nu hoppa in i duschen och sen eventuellt ta mig en tur ner till kungälv med syster :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: