StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 20 Juli, 2012 - 12:05 / Vardagen

Hello. Sitter ute och gottar mig i solen, huset är nästan helt färdigstädat och hailey sover. Macy var ute på en tur nyss och jag älskar att det är fredag. :)) idag skall jag köra Joakim och Anna till säve flygplats. De skall åka till mallorca men först rom om jag inte minns fel. Själv skall vi bygga klart fasad och äta gott grillat. Tänkte åka och handla senare, är sugen på en mör köttbit med en massa sallad :D mums. Skall även till fontin idag med fotbollstjejernq och jogga 5 km. (!!!!!!!) i know helt idiotiskt, kommer dö på kuppen. Men jag kämpar på, har hela dagen på mig att ladda ;) vi hörs senare !

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/291907/images/2012/pic_500913e39606ee52e4000134.jpg" class="image">




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: