StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bruce springsteen

Frureinhold.se / 27 Juli, 2012 - 11:21 / Vardagen

Ja idag är det dags för den efterlängtade konserten med bruuuuce !! Och vilket väder vi bjuds på, det blir en tidig tur ner till gbg idag. Hailey skall vara hemma med henne mormor och morfar :) de planerade visst en tur ner till vikingamarknaden eller ut till marstrand. Mysigt värre !! Det är jag, robin, min syster och hennes mann samt skall hennes pappa och lotta vara med och käka innan !! De har stå platser, men vi pensionärer skall sitta ;) ahaha tur de för då kan jag ha klackar på mig ;) Gud vad jag har svårt att komma på en snygg outfit för ikväll, men kör på svarta shorts och ett svartvitt linne med rosa skor och lite snygga smycken. Det får bli bra så ! kan se till att lägga upp en bild sen, om inte så åker den upp på instagram. Jädrar vad den har tagit fart nu :) tror jag är uppe i 147 folowers, vad hände liksom :p men jag är mer en instagramare nu på sommaren haha :p vilket ord !! Här kommer allafall lite kort ifrån havet igår !! enjoy :)
 

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Ha det så bra på Bruce! Själv ska jag dit jag med :) Ska bli helt fantastiskt kul!

2012-07-27 @ 17:14:08
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se
Postat av: Anna

Du är så fin när du ler och visar tänderna, en helt annan tjej!! Att du inte gör det oftare?? :)

2012-07-30 @ 23:36:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: