StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunshine

Frureinhold.se / 31 Januari, 2012 - 09:01 / Vardagen

hello sunshine vad fint väder det är idag med :D super gott !! skall ta mig en promenad senare, just nu ligger hailey i sitt babygym, jag äter frukost och macy är ute :) Fick så fina kort på dom idag vilket är super skoj !! tog bla kort när macy ligger i bakgrunden och äter på en pinne och sen tvärtom så fokus låg på macy och hailey blir suddig :) Igår var det som sagt pilates och shit vad jobbigt det var :D haha mirjam vet hur man skall pressa sönder en. Efter passet är det zumba, det hade jag velat testa ngn gång :) var så sjukt mkt folk bara, herregud haha :p ikväll är det babysim igen, skall bli skoj att se hur hailey tycker att det är idag :) hon älskar ju vatten och de nadra gångerna har hon varit den som skrattat och busat mest haha :p men det kan ju ändra sig tills varje gång. Jag har lite annat att stå i hemma idag, greja som vanligt och fixa med lite kläder :)
gosisar, så himla kul att de tycker så bra om varandra :) roligt sen när hailey är ännu större och går runt och voffar :D Btw så börjar vi få in en liten rutin nu :D yeeyy hon går och lägger sig vid 19.00- sover till 06.00 får ersättning och sover sen till ca. 08.00 får gröt 09.00 sover en liten lur och får ersättning vid 12.00 (byts ut mot mat senare) en början allafall. Sen får hon smakis vid 17.00 tiden och sen gröt och ersättning till kvällen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: