StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping

Frureinhold.se / 26 Januari, 2012 - 10:14 / Vardagen

idag blir det lite shopping, skall ner till sälen byn senare och kika om jag hittar ngt fint och även gå in på experium och kika i handelsbutiken efter lite hailey saker :) de har massa fina sia prylar vilket jag älskar !! Vet inte om jag sa det men vi har bokat stuga för nästa år också ;) denna gången ännu bättre läge. Om ni undrar varför vi är så tokiga och bokar nu är för att det blir fullt med en gång. Denna gången blir det i början av vintergatan och vi kommer alla bo tillsammans Jag och robin valde att bo i ski lodge eftersom hailey är så liten och vi visste inte, hon kynde lika gärna varit en skikig bebis, who knows :) nu är hon inte det och det hade gått att vara alla i samma stuga. Nu har vi allafall ätit frukost, hailey sover morgonlur och jag skall sätta mig i soffan och kolla på greys !! jag har verkligen kommit igång med det här twitteriet. Det är faktist skoj haha I know jag är grymt tragisk !! men jag följer massa härliga kändisar och får reda på massa gosit skvaller ;) jag lägger själv upp lite annat än det som är på bloggen så vill ni kika heter jag @frureinhold :)
längst ut, den är vår ;)
gud det är så vackert med snö och sol !! kärlek !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: