StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

passande

Frureinhold.se / 21 Januari, 2012 - 10:39 / Vardagen

jahopp då var det dags för snö :p passande när vi drar till sälen imorgon. Men det är faktist gött med lite fryst mark, blir inte lika grisigt på backen och förhoppningsvis kanske alla äckeldjur som fästingar etc dör :p mohaha. Jag har nästan packat klart allt tills imorgon, har lite inhandlning kvar på torp, men sen borde vi vara på g :) Robin är iväg och jobbar en snabbis i byggdegården, borde komma hem snart igen. Hailey älskling sover och macy ligger i sin säng ocg gottar sig. Inte ens hon vill vara ute i sån här snö storm :p 
Jag har nog konstaterat att 2012 är ett riktigt tränings år, många bloggar skriver om träning om ideal och mål :) riktigt skoj. Undra om det håller i sig, kommer alla vara lika motiverade i december ? :) jag vet hur jag är, kör på ett tag och sen däckr jag av totalt haha :p tragiskt men sant. Får se, jag borde kanske också sätta mål, men vad för mål ska jag sätta? blir fastare, fine det är aldrig fel, vara mer hälsosam ? tex äta rätt, äta frukt, mindre godis etc etc. Många glömmer hur viktigt det är att äta när man tränar. Vill man skapa muskler kan man tex inte utesluta kolhydrater, varje gång man pumpar musklerna bryts muskelcellen ner och det säger sig själv. När någit bryts ner måste de har hjälp att brytas upp igen haha :p Sen den här LCHF, jag tänker inte ens kommentera det, vilket skämt. Klägga igen vener och annat med fett ?! hello idiots ! Men men åter till min ''träning'' jag tänker satsa på att vara hälsosam både inuti och utanpå, sova ordenligt så att man har energi kvar på dagarna och ta hand om mig !! det är viktigast för mig. Mår man bra psykiskt kommer fysiken efter hand :)
tjing for now !

Postat av: Bella

Håller med dig om maten där. Man måste ju ära bra för att få bra resultat.

2012-01-21 @ 11:01:50
Postat av: Maria

Bra skrivet vännen. Inte alls avis att ni ska till sälen... inte alls! =P Hoppas ni får det underbart, det vet jag iofs att ni får.. =) <3

2012-01-21 @ 11:27:15
Postat av: En chic mammas bekännelser

tack going, hoppas att du har det bra ! snöa inte bort ;)

2012-01-21 @ 12:28:57
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Emelie

håller med fullständigt om maten! Kroppen och hjärnan behöver ju alla komponenter för att fungera bra! Och det som gäller är ju att använda "rätt" kolhydrater :) men det är nog där många "överviktiga" fuskar :P

2012-01-21 @ 12:31:17
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: