StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

new week

Frureinhold.se / 16 Januari, 2012 - 08:32 / Vardagen

godmorgon alla fina, nu är det nya vecka och jag sitter här och ser när solen e på g upp. Hailey har precis fått frukost och hon ligger på sin filt och busar med sina leksaker. Vi har planer på att åka till öppna förskolan vid 10, så det passade bra att hon vaknade 07.15 för då kan jag lägga henne vid 09.00 igen så kan hon sova en timma :D pigg och glad när vi skall åka :D kanon juu !! de andra två gångerna har hon bara orkar 40 min sen sten däckat !! Tack alla fina mammor för svaret om stolen, nu känner jag mig mer trygg i att hon kan ha kvar sin stol ett tag till. Läste på en sida igår att det är bra om barnet kan sitta själv innan man byter till en större stol då de är mer stabilare. Tänkte att när det är dags åka till storken i gbg, gillar jocke som jobbar där. Super trevlig och hjälpsam ! Våran bil är inte ju den lättaste att montera i märkte jag igår. eftersom det är en amerikansk bil går det inte att ha henne fram och montering bak tror jag är lättast med isofix, samma som vi har nu. Men som sagt, vi får testa när vi kommer dit !! 
Känner att min blogg har haft mycket hailey snack nu det sista, får se om jag kan på inspo från lite annat också :D hade på mig mina nya jeans igår och hjäääälp ge mig flera sånna. Så jävla sköna, super duper tunna strech !! really nice ! Synd bara att det kostar 1600 :- ord. pris. Tyvär passar inte det priset en mammaledig !! men nu har jag köpt ett par får vara glad för det :D Uch det ser riktigt kallt ut ute, tung dimma och krispigt. Macy ligger och trycker tassarna mot dörren, tror ni hon försöker trycka upp dörren ?? haha min fina prinsessa !! Hon kom och nosa på hailey förut och hailey var inte sen med att göra ett glädjerop, tror dom kommer bli/är riktiga kompisar !! Hon är väldigt noga med att kolla till henne när vi badar så hon onte drunknar, vill helst att hon kommer upp haha ! så himla sött ! 
På tal om bloggen, skriv gärna en kommentar om vad ni vill se mer av, typ outfits, macy, hailey, robin osv. Kul med tips !! nu skall jag gosa med hailey lite !
snyggve?
dags att sova för henne :)

Postat av: Bella

Hur funkade fransserumet? Sett nått resultat ännu?

2012-01-16 @ 08:55:48
Postat av: Bella

Ja fast sköra har dom nog alltid varit till och från. Dom gick av gjorde dom. Var bara små fjun kvar typ! Hemskt :P

2012-01-16 @ 12:32:37
Postat av: Emelie

Åh vilken underbar klänning på översta bilden!! Tycker det är jätteroligt att läsa din blogg även om jag inte alltid kommenterar :P men lovar att jag ska bli bättre på det ;)

2012-01-17 @ 15:04:40
URL: http://missyemelie.blogspot.com
Postat av: Emelie

fel inlägg visst haha men jag menade den sailorinsp klänningen du har på juni/juli inlägget ;)

2012-01-17 @ 15:05:54
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: