StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

juni 2011

Frureinhold.se / 10 Januari, 2012 - 20:59 / Vardagen

jahoopp inne på sommarmånaden och även pappa robins födelsedag ;) vi var i malaga även i början på juni och det var riktigt gott :) Det var även nu vissa började sin semester och jag passade på att träffa lite folk hit och dit. Jag och syster började ses på torsdagar, hon kom upp till mig med barnen och vi åkte ut till lysekil och åt god lunch. Jag spenderade mycket tid ute på uteplatsen och njöt av de varma vindarna ! Jag tog några dopp i havet och njöt av magen. Min underbara vänn camilla fick sin dotter den 23 juni och tror ni jag längtade efter våran skatt ? Vi spenderade midsommarafton på skarasommarland som jag gärna gör igen :) hur kul som helst !! måste fixa BE-körkort så vi kan köra husvagn vi med :) det var också crusing i lysekil dagen efter midsommar och det var också ett minne till den sommaren :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: