StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Januari 2011

Frureinhold.se / 02 Januari, 2012 - 16:32 / Vardagen

Skall vi göra en resume av året som gått, vi börjar med januari ! Det var fullt upp i skolan, sälen resa v 2 och en otroligt trött och utpumpad Jennifer. Veckan i sälen var välbehövlig, vilade verkligen ut och både jag och robin anade att det kanske möjligtvis kunde finnas en liten krabat i magen, robin var mer säker än mig. Jag vågade liksom inte hoppas :P
sälen v 2
Sen blev jag som sagt bekräftad gravid den 17 januari och det var bland den lyckligaste stunden i mitt liv !!
lilla mage började växa :)

Postat av: Pernilla

Blev chockad att läsa att ni båda anade att du var gravid när ni var i Sälen, och sedan se att du lagt upp en bild från Sälen då du står med en öl i handen...!???



2012-01-02 @ 21:59:45
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: Pernilla

"Blir så trött på alla" det är väl ändå inte konstigt att man reagerar... Eller var det flera som kommenterade annonynmt? Tycker iaf inte det är konstigt att jag reflekterade över saken, och jag står ju för vem jag är med min fråga, så antar att det inte var just min kommentar som gjorde dig upprörd!

2012-01-03 @ 15:32:09
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: