StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hairstyle

Frureinhold.se / 03 Januari, 2012 - 23:27 / Vardagen

om ca en månad ryker mitt fina hår och en tid av lite kortare hår väntar mig :) kommer nog sätta i löshår snart igen, men det är kul med förändring :) Jag hade tänkt mig lång page, typ som tyra hade :) like like like !! dock hade jag önskat att jag passade i mittbena, så sjuuukt nice !! men nä, sån tur har jag inte !! tänkte också färga håret i en choklad ton med inflätade slingor, så det blir lite nyanser :)
nice :) Får se vad mitt hår känner för :p om det ens finns ngt kvar när jag tar bort det ;)

Postat av: Bella

Haha jaha så det blir choklad/caramel för dig me nu då? ;)

2012-01-03 @ 23:49:51
Postat av: Maria

det tror jag blir jättefint på dig =)

2012-01-04 @ 10:25:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: