StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 19 Januari, 2012 - 07:42 / Vardagen

pjuu vad trött jag är, ögonen ligger på golvet typ. Jag är inte van att gå upp såhär tidigt, hailey vaknade kl 04.00 första gången och fick då mat, somnade om i vår säng men vaknade kl 07.00 hon brukar kunna sova mycket längre. Fine jag skall itne klaga, men känner att jag har ngt i kroppen som spökar för jag känner mig helt mörbultad :/ Tanken är att jag skall till syster yster idag, men jah måste börja överväga lite får ringa henne sen :) underbara syster, riktigt trist om jag bestämmer mig för att vara hemma :/ men så är det ibland !! Hailey ligger nu i sitt babygym och om en stund lär hon vilja ha mat och efetr det blir det sooooova. Måste ju börja packa också haha suck vad jag är ute i god tid !
jag är en sucker för kort under vattnet och jag saknar mexico :)
nä nu får jag rycka upp mig !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: