StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 12 Januari, 2012 - 09:41 / Vardagen

ZZZzzz vad gott jag sovit inat, inte nog med att hailey sov så länge, hon somnade även om till kl 09.00 då jag fick väcka henne :p idag är det ju systerdag :) liksom förra v skall vi till leklandet i kungälv :p så himla skoj och mysigt ! idag lär det heller inte vara så mkt folk eftersom de flesta jobbar. min syster är ledig varje torsdag så vi passar på att ses, vilket uppskattas riktigt mycket ! i kväll skall jag till en massör som masserar med en rissked, lite osäker på namnet men kan göra en längre update om det i kväll, ngt japanskt e de allafall eller om det var kinesiskt haha ah nu ser själva vilken koll jag har. Men både syster och mor har varit hos han :) spännande. Funderar på att konka med kameran idag och ta liye kort på barnen :) nu får jag lämna er en stund :) tjiing

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Skönt för dig gumman att sova en hel natt. NJUT!!! Jag minns inte alls när jag fick sova en hel natt i sträck. =(

Hoppas du och din syster +alla barn får en riktigt mysig dag!!! Kramar

2012-01-12 @ 13:10:23
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: