StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 08 Januari, 2012 - 08:15 / Vardagen

Jahopp så gick man och la sig alldeles för sent igår :( hailey vaknade vid 07.00 och nu är hon så stor att hon inte vill somna om efter frukost :p haha så nu sitter jag i soffan med en kaffe i handen och halvsover :p Hailey e så nöjd över att få ligga i sitt babygym och tjöta med alla leksakerna :) Hon kommer nog vilja sova om en stund iof. och då går jag och lägger mig ja me :p Jag lät robin sova vidare, han gick upp med henne igår så tycker det är helt fare att dela :) Det börjar ljusna ute nu vilket är helt underbart :D igår var det fortfarande ganska ljust vid 16.30 :D det går emot rätt håll äntligen :) Idag hade jag tänkt fota hailey på en fäll naken med hennes guldhjärta som vi sen kan förstora och sätta upp på väggen :) så himla fint :) min syster har båda barnen över sängen när de var typ 3-4 mån och det är för sött asså !! inne på gallerix gör dom förstoringar i ram :D Måste bara hitta en bra vit bakgrund och bra ljus :) men det borde inte vara ngr problem ! Nä nu kom macy och nosa på mig, ngn som vill gå ut och jaga alla djuren som gått här under natten ;)

Postat av: Bella

Ja visst e den fin! Praktiskt med skinn oxo! Så tråkigt att det inte e nån soffa som funkar i tv rummet. Hade varit nått för ett allrum kanske där man sitter en liten stund bara men nått sånt har vi ju inte :P

Varför e de alltid så att "exklusiva" soffor alltid e så obekväma?

Kan ju bli jobbigt me vita tygsoffor oxo. Sen när Hailey kommer upp i ålder och ska kladda o ha sig :P



Nån speciell soffa du spanat in? Jag letar som en tok efter den perfekta! :)

2012-01-08 @ 13:17:16
Postat av: Bella

Ja precis! Vi har ju en jäkla barnvänlig soffa just nu men jag vil ha nått ljusare. Känns så...hm.. murrigt med brun soffa och mörkgrön matta :P



Jag vill ha en vit skinnsoffa. Måste bara hitta rätt modell :)

2012-01-08 @ 14:55:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: