StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Underbara sooool, det är tur att det är ng...

Frureinhold.se / 28 Februari, 2012 - 06:50 / Vardagen

img_8523 (MMS)

Underbara sooool, det är tur att det är ngr dagar då och då med massa sol och värme. Annars hade dagar som dessa varit dödande. Jag och hailey ligger i sängen, hon tyckte att vi skulle vakna vid 06.00 idag men som tur är kan vi ligga i sängen, käka lite välling och sen somna om en stund. Jag är mer eller mindre helt död haha så det passar bra :) hon fick gott betyg på BVC väger 7770 g gjorde ingen längd för vi har riktig kontroll den 19 :) igår var det som sagt pilates och mirre körde verkligen järnet, fy fan vad trött jag var efteråt och på lördag skall vi köra igen :p trodde att jag skulle vara segare efter veckans urladdning men icke då :p det gick helt okej. planer för dagen är att städa och vila, ikväll är det babysim och vi skall dyka. Eller ah hailey skall dyka :p får se hur detta går :D skall be lillan ta kort och så skall jag fota med undervattenskameran :) vi hörs lite senare skall försöka vila nu!!


Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

stora tjejen nu ju, skönt att hon inte hade gått ner en massa efter magsjukan! =)

Jag fick sovmorgon utav Naemi idag till 05.40 haha.. men bättre det än kl.4. ;-)

Härligt med hårt träningspass, här blir det bodypump ikväll. :)

kramar

2012-02-28 @ 08:40:29
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: