StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

serier

Frureinhold.se / 22 Februari, 2012 - 14:21 / Vardagen

Som ni vet är jag en killer för serier, tänkte rada upp de serier som jag följer just nu ;)
1. One tree hill, sista säsongen igång nu, trist men jag tycker inte att den har varit lika bra sen payton och lucas slutade !
Väcker mycket minnen från förr !
2. Gossip girl, love that serie ! den håller fortfarande, men man märker hur mkt som ändras under åren ! nästan så man har lust att kolla om från start !
3. Once upon a time, en serie som jag börjat följa nu, rätt ny serie men helt okej ! mysig på ngt sätt !
4. Vampire diaries, to die for älskar serien, den är också sån som jag borde se från start ! helt underbar !
5. Greys anathomy, också en serie som man kan sluta kolla på ett tag och sen böja kolla på igen. Nästa ons är det dags för en ny säsong !! ser jag fram emot !
Dessa är de fem just nu, sen har vi true blood, SATC, prision break, elsas värld, top model, projekt runway, 30 grader i februari, OC, LOST and on on on on on !!! ja ni fattar jag är störd, men jag älskar serier ! Den jag längtar mest över som börjar till sommaren är True blood, så jädra bra asså !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: