StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sad

Frureinhold.se / 22 Februari, 2012 - 11:12 / Vardagen

ja asså det är inte meningen att vara en sån sjukt dålig bloggare, men det här viruset är nog det värsta jag någonsin varit med om :p är fortfarande inte helt kry, kroppen börjar sakta men säkert att återhämta sig vilket är skönt. Idag är det dock inte så härligt väder vilket är trist, man blir liksom friskare om det är sol och varmt än när det är regn och rusk. Men men nu känns det som om det har vänt allafall, hailey är pigg och glad trots att magen är lite körig, men verkligen inte som det varit. Men bvc säger att det tar lite längre tid för de små magarna att återhämta sig så strikt diet på majsvälling, morot/blåbärs puré, vatten och banangröt :) Man märker på henne att hon inte är helt fysiskt pigg än då hon sover mycket och inte orkar leka lika mkt som innan ! På måndag blir det extrakontroll på bvc för att se så hon inte tappat massa vikt ! Tror dock inte hon tappat men tror heller inte hon ökat ngt direkt, men vi får se !
———————————————— ♡
Men annars idag skall jag bara vila, ta en dusch och ta lite deo haha nä men skämt och sido. Skall ge hela dagen till att samla tillbaka all energi man tappat under snart en vecka och bara vila upp mig. Äta ordentligt gör också att jag får lite mer energi. Skall försöka knåpa ihop ett roligare inlägg senare med lite härliga fashion tips ! BTW de gula skorna jag beställde ifrån members var missfärgade :/ så jävla trist, men de svarta var kanon så dom behåller jag !

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

tycker så synd om er. tur att det börja känns lite bättre.

Men vad surt med skorna från members =( fick du skicka tillbaka dom då??

Jag har inte fått mina ännu, hoppas på det i veckan =) Hoppas också att jag har bättre tur än dig då. Kramar

2012-02-22 @ 20:44:23
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: