StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

PFP

Frureinhold.se / 28 Februari, 2012 - 15:38 / Vardagen

Pretty fucking perfect, yes we are haha nä skämt och sido, men idag har man sånt sjukt rus i hela kroppen bara njuter. men såklart blir det bakslag ;) annat vore ju konstigt och guuud vad jag skall njuta haha nä, det är super trist, men jag tror att det är de vi får räkna med. Jag och mina små barn haha var ute på en skön tur förut och vi kunde inte med att gå in, satt ute och gottade oss i solen. Hailey busade i vagnen och macy lekte med hennes leksaker. Precis när vi kommit in tassade lillan in, hon skall med till babysimmet idag och fota lite :) idag är det dags för dykning :p spännande att se hur hailey reagerar :) Hoppas att hon inte blir rädd eller så. Nä nu får jag plocka lite här hemma innan robin kommer hem ! tjing !

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

vilken underbar bild!!! <3

2012-02-28 @ 22:03:19
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: