StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

om, om, om

Frureinhold.se / 08 Februari, 2012 - 13:19 / Vardagen

är dte inte ofta man använder sig av ordet ''om'' eller ''men'' osv. Tänk om man valde bort de orden och istället skrev ''jag hinner'' istället för ''om jag hinner'' eller ''om jag vaknar'' till ''jag vaknar'' det känns som om man kan bli lite mer beslutsam. Alla dess om och men, jag säger som pappa, kör på, man lever bara en gång och när man blir gammal ångrar man allt man inte gjorde. Vi har en liten grej på g, kanske, säger bara kanske. Jag är en sån person som ofta glömmer bort om medan robin är mer down to earth och tänker innan han handlar haha :p tur vi har varandra annars hade vi legat risigt till :p Nu väntar jag allafall på lite mail och anant skoj !! får se vad detta leder :) tjing bing nu kommer snart lillan och då skall vi åka ! hailey la sig en stund och vilar, borde inte bli så långvarigt !!
lite dålig jämförelsebild men såhär ser mina fransar ut nu :)
fräcka örhängen va :D

Postat av: Bella

Tkr du serumet har hjälpt nått? Du har ju alltid haft långa fransar så för mig e skillnaden svår att se :)

2012-02-08 @ 14:03:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: